środa, 20 stycznia 2016

What's in your bag?

Witajcie!
Tu Klara.
Dziś powracam z TAG-iem pdt. Co jest w twojej torebce?
Ja, przez to, że mam dopiero czternaście lat, nie przywykłam do częstego noszenia torebki. Zawsze z przyzwyczajenia sięgam po plecak, choć staram się coraz częściej nosić właśnie torbę. W mojej staram się trzymać najpotrzebniejsze rzeczy, jednak mimo to zawsze znajdzie się kilka zbędnych drobiazgów, a w najbardziej ciemnych i zapomnianych zakątkach mojej torby, czasem znajduję nawet dziwne skarby... Uff. One są naprawdę dziwne...



Na pierwszy ogień idzie oczywiście coś, co ma każda dziewczyna w swojej torebce. Jest to oczywiście komórka, a dokładniej smartphone. Mamy tam wszystko co potrzebne i jeszcze więcej, poczynając od kontaktów i kalendarza, kończąc na aplikacjach do zabijania nudy. Ja również mam takie urządzenie, jednak nie jest to może najnowszy IPhone 6s, ale sprawuje się dobrze - mimo to i tak zostanie wymieniony za dwa miesiące. Jakby ktoś chciał wiedzieć, co to za 'rasa' smartfona, jest to LG Swift II generacji.


Dalej to, czego jeszcze nie można znaleźć w naszym mobilnym kalendarzyku - mowa oczywiście o wymaganych przez władze dokumentach. W moim przypadku jest to legitymacja i paszport, a już niedługo dowód osobisty. Drugą rzeczą jest notatnik, bo przecież nawet najlepszy smartfon i tablet nie zastąpi w 100% naszego starego papieru, o pięknym zapachu drukarni i tuszu. Zazwyczaj zapisuję tam wszystko co trzeba zrobić w najbliższej przyszłości, notuję tam także zapowiadane sprawdziany i inne ważniejsze daty miesiąca.


Kolejne niezawodne przedmioty to właściwie karetka pogotowia na sygnał 'ratunku, tusz się rozmazał'. Ja, jako że nie używam często cieni do powiek, w torebce trzymam tylko zestaw 'awaryjny' czyli puder w kremie (po mojemu flujdopudr), pędzelek do twarzy i maskara. Czasem zabieram też zalotkę, bądź samodzielny puder. Jest to niezbędnik w torebce każdej kobiety i dojrzewającej dziewczyny.


A teraz coś z tej samej kategorii, także ratunkowy zestaw pomocowy, jednak tyczy się on zupełnie innego problemu. Zawsze gdy zapach perfum lub dezodorantu użytego rankiem przestanie nas zadowalać, możemy poprawić go podręcznym dezodorantem, który zawsze mam przy sobie. Jest niezbędny i na pewno każda dziewczyna to potwierdzi. Ja, osobiście lubię mocne zapachy, a ten jest akurat w sam raz dla mnie. Od razu czuję się świeżo.



Oprócz tych pokazanych powyżej przedmiotów mam w swojej torebce gumkę do włosów, portfel, szczotkę i gumy do żucia. Znajdzie się tam jeszcze kilka innych drobiazgów, takich jak długopis, chusteczki higieniczne i wieele innych. 

Pod tym postem chciałabym jeszcze krótko powiedzieć o moim ukochanym idealnym rozwiązaniu małej pojemności torebki. Jeśli nie możemy zmieścić tam wszystkich dużych kosmetyków, zawsze możemy zakupić ich miniaturki, np. pasty do zębów, dezodorantu. Są tak małe, że z łatwością zmieszczą się w nawet w kieszeni! Takie rozwiązanie wprowadził m.in. Rossman.


To wszystko na dziś.

Klara xx - już offline


16 komentarzy:

  1. Haa i później szukamy na dnie np kluczyków. Standard. Świetny wpis
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A to powinnaś być zadowolona, bo naprawdę, gdy szukam coś w torbie, natrafiam na bardzo dziwne rzeczy. Wszystko mi się wysypuje i potem to zbieram ����

      Usuń
  3. Świetny post! =)
    Masz bardzo fajnego bloga ;)
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja preferuję małe torebeczki, aby tylko zmieścić telefon, portfel. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takich mnóstwo, są idealne na długie wycieczki i spacery *-*

      Usuń
  5. Hej! Organizuję konkurs, zasady są banalne, a nagrody ciekawe wejdź i zobacz, może akurat Ci się spodoba i weźmiesz udział :)
    Pozdrawiam i całuję :** Ps. Blog bardzo ciekawy :*
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/2016/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Must have to chyba zawsze gumy do żucia :D

    Nowy post na blogu ♥ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też częściej noszę plecak! Mam w torbie bardzo podobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W mojej torbie są zawsze rzeczy, które nie są mi potrzebne, haha :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń