środa, 13 stycznia 2016

Girl Online

GIRL ONLINE



Hej! 
Dzisiaj opowiem wam o książce, którą niedawno czytałam. Jest bardzo fajna i ma ciekawą tematykę - blogerka, która nie potrafi pogodzić swojego życia prywatnego z wirtualnym.


Pod nickiem Girl Online Penny dzieli się na blogu 

najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopcach, szkolnych 

dramatach, swojej szalonej rodzince i atakach paniki, które 

skutecznie komplikują jej życie.

Kiedy sprawy osobiste Penny przybierają naprawdę zły 

obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny 

poznaje Noah – przystojnego gitarzystę. Zaczyna się w nim 

zakochiwać, co szczegółowo opisuje na swoim blogu.

Ale Noah też ma pewien sekret. Sekret, który może 

doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online i 

bezpowrotnie zniszczyć największą przyjaźń Penny.

Marzyłam, żeby napisać książkę i nie mogę uwierzyć, że to 

marzenie się spełniło. 



Girl Online to moja pierwsza powieść i ogromnie się cieszę, 

że ją przeczytacie!

Zoe


 ^ Zoe Sugg, czyli Zoella, pisała opowiadania już od 

najmłodszych lat. Dziś jej blogi o modzie i urodzie śledzą 

rzesze fanów, a jej kanał YouTube subskrybują miliony 

użytkowników.




Ja przeczytałam i uważam, że to bardzo ciekawa książka. Myślę, że warto ją przeczytać i to zwłaszcza dla osób lubiących pisać i blogować.

Klara xx - już offline




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz