środa, 27 stycznia 2016

TOP 3 Szkolnych Typów Osób, które najbardziej mnie denerwują.

Hej Pingwinki!

Tu Klara!
Dziś w bardzo dobrym nastroju, napiszę o kilku typach osób, które każdy na pewno spotkał w swojej szkole. Kilka dni temu wreszcie zrozumiałam, że ferie już się kończą, a powrót do szkoły będzie najgorszym, co mnie spotkało w tym miesiącu. Ale cóż, ferie się kończą, tak jak i wakacje, ale też rok szkolny. Jesteśmy już w połowie, w moim przypadku w połowie drugiej klasy. Pamiętajcie, że dni do wakacji jest coraz mniej, a w drugim semestrze jest bardzo dużo wolnego. Już zbliżają się Święta Wielkanocne, a razem z nimi mnóstwo czasu na wiosenny wypoczynek.
Dobrze, dość już tego, przejdźmy do naszego tematu.

1. Miss Szkoły i całego Świata

Tej dziewczyny chyba nie muszę Wam przedstawiać. Znacie kogoś takiego? Nie musi być najładniejsza, wystarczy jej tylko pewność siebie i wygórowana samoocena. Chłopaki się do niej kleją i lgną jak muchy do światła. Choć otacza ją masa innych ślicznych dziewcząt, nie ma nawet dyskusji. Nie dorastają jej do pięt. Cóż, korony Miss Świata nie dostanie, jednak może chociaż pokrólować w szkole, nieprawdaż? A skoro nie chce się z tobą przyjaźnić, powód jest prozaiczny. Jesteś ładną, zgrabną dziewczyną, a ten typ takich nie cierpi.

2. Fałszywce

Fałszywe dziewczyny jak najczęściej podniecają się twoimi rzeczami, pieją z zachwytu widząc twoją kurtkę, ale tylko po to, by potem je wyśmiać. Może robią to dlatego, by wszyscy ich lubili. Rada: Nie daj się zwieść.

3. Wszystko gdzieś

Takie osoby raczej nie szkodzą nikomu, jednak czasem mogą doprowadzić do łez.
'Mam to gdzieś' - mówią.
'Kogoś to obchodzi?' - wyśmiewają
Uważają się za najlepszych i zdecydowanie wolą gasić innych niż rozmawiać. Obracają się tylko w znanym kręgu znajomości, a resztę odrzucają, bądź odstraszają swoim zachowaniem.

To całe TOP 3 osób, które najbardziej denerwują mnie w szkole.


 A Wy, napiszcie jaki typ osób najbardziej Was denerwuje?

Klara xx - już offline








14 komentarzy:

  1. Dziś też mam bardzo dobry humor! :D
    O niee! Tylko nie fałszywce!!
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście szkołę mam już dawno za sobą, ale też to przerabiałam :/
    chyba w każdej ze szkół znajdzie się jakaś miss szkoły- przemądrzała panienka, zazwyczaj laleczka blond, której rodzice wpoili, że jest najlepsza, najpiękniejsza i najmądrzejsza, wychwalając pod niebiosa :/ szkoda tylko, że robią jej tym krzywdę, bo w dorosłym życiu pewnie nie raz się na tych swoich wygórowanychn ambichach i samoocenie przejedzie... :P

    bardzo mądry post- miło się czytało :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty już o Wielkanocy a ja jeszcze ferii nie miałam. Ostatni termin :/
    Mnie najbardziej denerwują fałszywe.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie znoszę tego typu osób choć do szkoły nie chodzę już od dawna ale w codziennym dorosłym życiu pełno takich ludzi.
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie znoszę takich typów ;)
    Super to opisałaś
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych trzech najbardziej mnie wkurzają misski.
    A sama mam w sobie coś z typu "mam wszystko gdzieś" :p

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba najbardziej nie lubię fałyszywców i "gwiazdek"..

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkich typów bardzo nie lubię, ale 'modnisie' są najgorsze!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem pewność siebie wcale nie jest taka zła. Najgorsi są fałszywi :(
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie bardzo denerwują osoby, które wszystko muszą wiedzieć. Znają ludzi o wiele lepiej niż Oni sami, to strasznie irytujące.. :D
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog♥
    Zapraszam do mnie ♥ Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi typ jest najbardziej irytujący i z nim najczęściej spotykałam się w gimnazjum. W liceum na szczęście wygląda to już inaczej :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też denerwują typy tych osób, a najbardziej chyba takie, które myślą, że są najlepsze i wszystko im wolno, a do tego są chamskie. Ciekawy post :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W każdej klasie choć jedna osoba z każdego typu gr
    zapraszam,może wspólna obserwacja?
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy typ.. Ah.
    W kazdym bądź razie zazdroszcze im pewności siebie i, kurcze, powodzenia u chłopaków! Ten typ jest znośny, dopóki nie zamienia sie w ten trzeci :)
    Fajny pomysł na post! Uwielbiam nazwe Twojego bloga :)
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń