niedziela, 24 stycznia 2016

O mojej snajperskiej karierze słów kilka -HauulZakupoowy

Hej,
Tu Klara

Był taki okres w moim życiu, że pierwszy raz przeżyłam fascynację kolorami, które kocham do teraz. Są piękne i razem komponują się perfekcyjnie, a ja zawsze uważam je za królów mojego stylu. Jednak kiedy pierwszy raz spotkały się u mnie z entuzjazmem, byłam jeszcze w podstawówce, więc wszystkie kolory z czymś mi się kojarzyły. A ja, delikatna, drobna dziewczynka zainteresowałam się militariami. Tak, ale to wszystko zaczęło się od koloru. Był to kolor nazywany Khaki. Kojarzył mi się z militariami, a konkretnie z karierą snajperską. Mam nawet bransoletkę z tego okresu, z grawerowanym napisem:
'I'll shoot you like a sniper', na rzemyku w kolorze... Khaki, oczywiście.




Po kilku dniach dostrzegłam, że tęczówki moich oczu są ciemnooliwkowe ! Pokochałam go, tak jak kocham kolor buraczkowy i bordowy. I to one kształtują mój styl.


Do tego nauczyłam się dostawiać dodatki. Najbardziej pasowało złoto i także kolczyki w kolorze porzeczkowym  <3 













Bransoletka- Echo 
Koszula - Terranova
Spodnie z wysokim stanem - Terranova
Bluzka z etnicznym wzorem-  C&A
Bluzka z napisem-C&A
Pasek - prezent


Teraz już wiecie nieco więcej o moim stylu. Jest oryginalny, ponieważ nie zawsze podoba się innym.
A Wy? Jakie kolory są odbiciem waszego wnętrza?

Klara xx - już offline

16 komentarzy:

  1. Super wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dopasowane kolory *o* mega podoba mi się ten styl :D
    Dzięki za wizytę na moim blogu ;)
    http://kolorowy-koliber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że czerwony :D

    / chodzmypopoecic.blogspot.com
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są spodnie w tym kolorze od dawna na takie poluję :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Odbiciem mojego wnętrza jest kolor biały i czarny *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim kolorem jest niebieski *>* świetne zdjęcia spodnie są cudowne ! :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twój styl! Ja kompletnie nie trzymam się kolorów - unikam czarnego, chociaz mam jedną stylizację w tym kolorze, łączę róż z bielą, niebieski z jakimś innym, tęczowo, z kokardkami i falbankami.. Uwielbiam kolory!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło się czyta twoje posty! <3
    Obserwujemy? Daj znać u mnie na blogu. :D
    http://mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się ogląda. Twój bardzo mi przypadł do gustu. Sama czasem podobnie się ubieram.
    Pozdrawiam i czekam na nexty ;*
    http://klatwa-blizniakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorami, które odbijają moje wnętrze są:
    pudrowy róż - bo jestem optymistą, a on jest lekki i pogodny
    czarny - bo potrafię być groźna
    czerwony - po lubię być też kobieca


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje kolory to czarny, czerwony, fioletowy, niebieski i pudrowy róż :) Super ciuszki!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥


    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony kolor to tzw. "Baby blue" czyli pastelowy niebieski :D
    Zapraszam!
    Gabrielle Blog->Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje wnętrze to czerń i cała gama szarości, czasem biel i rzadziej czerwień. ;)

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię ten kolor khaki. Ostatnio poluję na takie spodnie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie :) Ja bardzo lubię bordo, granat i czerń :)

    OdpowiedzUsuń