wtorek, 19 stycznia 2016

Must Have na rozpoczęcie nowego roku

Hej,
Tu Klara.
Jak wiecie nowy rok to coś niezwykłego, na co przygotowujemy się bardzo długo. Za każdym razem staramy się zmienić nasze życie, ustalając noworoczne postanowienia. Ja mam wiele noworocznych postanowień, ale z moim słomianym zapałem mają małe możliwości na przeżycie do następnego miesiąca. Czasem dajemy sobie zbyt wygórowane postanowienia i niezbyt możemy ich dotrzymać. Jednakże same próby walczenia ze sobą i próby zmian w życiu są bardzo potrzebne, by sprawdzić jak długo możemy wytrwać w postanowieniach. A jakie były Wasze noworoczne postanowienia?

Teraz przejdę do tematu i przedstawię Wam moje TOP 5 Must Have na początek roku.

1. Etui na telefon, gumka na telefon.

Etui na telefon przybierają coraz więcej wzorów i kolorów, ukazujące różne postacie. Niektóre są słodkie, niektóre nie, ale każdy pasuje do charakteru właścicielki. 

2. Kolor buraczkowy

Nie wiem jak Wy, ale ja sama wyznaczam trendy dla siebie. I zdecydowanie na początku roku będzie królować u mnie kolor buraczkowy. Kocham ten kolor odkąd skończyłam dwanaście lat, więc i w tym roku nie może go zabraknąć.


3. Spodnie z domieszką lnu H&M

Jeszcze w 2015 roku musielibyście mnie przekonywać, aby w ogóle spojrzała na takie spodnie. Ale cóż, gusta się zmieniły i coraz bardziej podobają mi się takie luźne spodnie. Jednak moim zdaniem dobrze komponują się tylko z bluzkami i topami bez rękawów bądź z krótkimi rękawami.




4. Kolorowanki dla dorosłych

Rozluźniające i relaksujące kolorowanki są coraz bardziej popularne wśród dorosłych i młodzieży. Jak widać kolorowanie obrazków nie jest czynnością dziecinną, ale wspaniałym sposobem na wyciszenie. Zazwyczaj składają się z wielu małych elementów, co czynie jeszcze bardzie intrygującymi.



5. Buty za kostkę Cropp

Buty za kostkę były popularne w 2015 roku. A ja nadal je kocham i już dawno zagościły na moich półkach. Wygodne, miękkie i stylowe - tak określiłabym je trzema słowami. Czy jest coś złego co można powiedzieć o tych bytach?





Klara xx - już offline

13 komentarzy:

  1. Te buty prezentują się świetnie! *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie etui na telefon, sama mam zebrę z uszami :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W momencie, w którym czytałam o obudowie na telefon mimowolnie spojrzałam na swój i... Ałć, chyba pobiegnę po jakieś etui :D
    SPodnie mi się nie podobają, ale i tak podziwiam je u innych - sama wolę dresy lub czarne rurki :)
    Te buty są cudowne, pasują do WSZYSTKIEGO, naprawdę.
    ps trzymam kciuki za to, żebys jednak została tą dziennikarką mimo rodziców. Powodzenia! x
    buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, powiem doping się przyda, bo to jak walka z wiatrakami :''D

      Usuń
  4. super wpis, piękne zdjęcia, zapraszam też do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, odwdzięczę sie za każdy komentarz czy polubienie strony na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest ładny i tak jakoś pasuje do wszystkiego, prawie jak czerń o.o

      Usuń
  6. Ciekawe must haves :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor buraczkowy jest śliczny, ostatnio zaopatrzyłam się w masę ciuchów w takim kolorze.

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolor buraczkowy :)
    http://maarzycieelka.blogspot.com/2015/09/black-white.html

    OdpowiedzUsuń